Nejčastější otázky

Home FAQ

Otázky informačních technologií

Nejčastější problémy s Vašimi zařízeními

Stolní počítače, notebooky a tablety

  • pomalý počítač, tablet, notebook
  • dlouhý start operačního systému
  • instalace a odinstalace software (většinou nepoužívané programy)
  • instalace a nastavení zařízení (chybné nastavení, spouštění programů na pozadí)
  • instalace antivirového řešení, odvirování zařízení, instalováno několik antivirových SW
  • instalace a přeinstalace operačního systému (windows, android, apod.)
  • chybné nastavení zabezpečení (blokování, nefunkčnost) nebo bezpečnostní rizika
  • zálohování zařízení
  • a mnoho nepředvidatelných situací (je to jenom počítač)

Mobilní telefony a zařízení

  • pomalý telefon a zařízení
  • vyčištění softwaru (zbytečné aplikace apod.)
  • záloha a obnova dat (pokud máte zálohy)
  • převod dat do jiného telefonu a nastavení zařízení
  • nastavení emailů a notifikací
  • instalace zvolených aplikací
  • antivirové řešení a zabezpečení telefonu popř. jiného zařízení

Tiskárny, faxy a další zařízení

  • rady s nákupem
  • instalace zařízení
  • drivery (ovládací SW tiskáren a jiných zařízení)
  • propojení s domácí wifi sítí (záleží na zakoupeném zařízení)
  • odstraňování běžných problému s tiskem (zarovnání hlav, čištění tiskárny)

WiFi (domácí i firemní sítě)

  • síťové řešení pro domácnost (doporučené vhodné zařízení s ohledem na domácnost)
  • nastavení WiFi (moduly, AP, switche apod.)
  • změna hesla WiFi (nastavení hesla AP apod.)
  • zabezpečení domácí sítě (nastavení, bezpečnostní řešení)
  • omezení připojení k internetu
  • propojení WiFi s Vašimi zařízeními
  • odstranění známých problémů (většinou problém s instalací a nastavením)

Co se dá opravit na dálku?

V dnešní době už jde opravit na dálku téměř jakýkoli softwarový problém a díky programu pro vzdálenou podporu můžeme servisní zásah provést téměř kdykoli a kdekoli a to opravdu rychle.

Co se nedá opravit na dálku a jak to řešit?

Na dálku nemůžeme opravit mechanické poškození a vyměnit vadné díly, ale i v tomto případě Vám dokážeme nabídnout řešení, ať už svozem zařízení, nebo vysláním technika přímo k Vám domů, nebo do kanceláře.

Co je potřeba ke vzdálenému připojení?

Ke vzdálenému připojení Vašeho zařízení je nutné, aby bylo zapnuté a bylo připojeno k internetu. Poté stačí už jen spustit program pro vzdálenou pomoc.

Je spojení nějak zabezpečeno?

Samozřejmě. Aktivovat spojení s Vaším zařízením můžete pouze Vy, celý přenos je plně zabezpečen a po celou dobu máte kontrolu nad svým zařízením. Na obrazovce můžete sledovat, co přesně technik provádí za úkony, po celou dobu s ním můžete být v kontaktu na chatu a také jej můžete kdykoli odpojit. Technik se k Vašemu zařízení nikdy nemůže připojit bez Vašeho vědomí a bez Vaší aktivace. Vzdálené připojení je mnohem bezpečnější než například nechat svůj počítač v servisu, kde nad ním nemáte vůbec žádnou kontrolu.

Co když se spojení přeruší?

Pokud se spojení z nějakého důvodu přeruší, nejčastěji v důsledku výpadku elektrického proudu, nebo přerušení internetového spojení, zavolejte našemu operátorovi a tuto informaci mu sdělte. Hned jak to bude možné, bude servisní zásah pokračovat.

Co když se nepodaří problém na dálku odstranit?

Ano i to se může stát, obzvláště v případě kdy je Vaše zařízení napadeno více viry, nebo když je nutná reinstalace celého zařízení. V těchto případech nabízíme možnost svozu Vašeho zařízení, po diagnostice problému Vám náš technik sdělí předpokládanou cenu a časovou náročnost opravy a po Vašem odsouhlasení začne na odstranění problému okamžitě pracovat. V nejbližším možném termínu Vám zařízení doručíme zpět až k Vám domů. Jako další možnost nabízíme službu IT technik na cestě, kdy technik přijede přímo k Vám domů či do kanceláře a na místě problém vyřeší.

Co když nebudu s návrhem řešení souhlasit?

V případě, že nebudete souhlasit s naší nabídkou, nic se neděje. Rozhodnutí zda službu budete chtít využít je pouze na Vás. Základní diagnostiku máte od nás zdarma.
Otázky
a odpovědi
Kontaktujte nás a poraďte se s profesionály.
Tel.: +420 608 786 910
Hledáte profesionály v oblasti IT služeb?
Neváhejte nás nezávazně kontaktovat, probereme Váš problém a pokusíme se najít rychlé řešení.