Otázky informačních technologií
Nejčastější problémy s Vašimi zařízeními
Stolní počítače, notebooky a tablety
- pomalý počítač, tablet, notebook
- dlouhý start operačního systému
- instalace a odinstalace software (většinou nepoužívané programy)
- instalace a nastavení zařízení (chybné nastavení, spouštění programů na pozadí)
- instalace antivirového řešení, odvirování zařízení, instalováno několik antivirových SW
- instalace a přeinstalace operačního systému (windows, android, apod.)
- chybné nastavení zabezpečení (blokování, nefunkčnost) nebo bezpečnostní rizika
- zálohování zařízení
- a mnoho nepředvidatelných situací (je to jenom počítač)
Mobilní telefony a zařízení
- pomalý telefon a zařízení
- vyčištění softwaru (zbytečné aplikace apod.)
- záloha a obnova dat (pokud máte zálohy)
- převod dat do jiného telefonu a nastavení zařízení
- nastavení emailů a notifikací
- instalace zvolených aplikací
- antivirové řešení a zabezpečení telefonu popř. jiného zařízení
Tiskárny, faxy a další zařízení
- rady s nákupem
- instalace zařízení
- drivery (ovládací SW tiskáren a jiných zařízení)
- propojení s domácí wifi sítí (záleží na zakoupeném zařízení)
- odstraňování běžných problému s tiskem (zarovnání hlav, čištění tiskárny)
WiFi (domácí i firemní sítě)
- síťové řešení pro domácnost (doporučené vhodné zařízení s ohledem na domácnost)
- nastavení WiFi (moduly, AP, switche apod.)
- změna hesla WiFi (nastavení hesla AP apod.)
- zabezpečení domácí sítě (nastavení, bezpečnostní řešení)
- omezení připojení k internetu
- propojení WiFi s Vašimi zařízeními
- odstranění známých problémů (většinou problém s instalací a nastavením)
Co se dá opravit na dálku?
V dnešní době už jde opravit na dálku téměř jakýkoli softwarový problém a díky programu pro vzdálenou podporu můžeme servisní zásah provést téměř kdykoli a kdekoli a to opravdu rychle.
Co se nedá opravit na dálku a jak to řešit?
Na dálku nemůžeme opravit mechanické poškození a vyměnit vadné díly, ale i v tomto případě Vám dokážeme nabídnout řešení, ať už svozem zařízení, nebo vysláním technika přímo k Vám domů, nebo do kanceláře.
Co je potřeba ke vzdálenému připojení?
Ke vzdálenému připojení Vašeho zařízení je nutné, aby bylo zapnuté a bylo připojeno k internetu. Poté stačí už jen spustit program pro vzdálenou pomoc.
Je spojení nějak zabezpečeno?
Samozřejmě. Aktivovat spojení s Vaším zařízením můžete pouze Vy, celý přenos je plně zabezpečen a po celou dobu máte kontrolu nad svým zařízením. Na obrazovce můžete sledovat, co přesně technik provádí za úkony, po celou dobu s ním můžete být v kontaktu na chatu a také jej můžete kdykoli odpojit. Technik se k Vašemu zařízení nikdy nemůže připojit bez Vašeho vědomí a bez Vaší aktivace. Vzdálené připojení je mnohem bezpečnější než například nechat svůj počítač v servisu, kde nad ním nemáte vůbec žádnou kontrolu.
Co když se spojení přeruší?
Pokud se spojení z nějakého důvodu přeruší, nejčastěji v důsledku výpadku elektrického proudu, nebo přerušení internetového spojení, zavolejte našemu operátorovi a tuto informaci mu sdělte. Hned jak to bude možné, bude servisní zásah pokračovat.
Co když se nepodaří problém na dálku odstranit?
Ano i to se může stát, obzvláště v případě kdy je Vaše zařízení napadeno více viry, nebo když je nutná reinstalace celého zařízení. V těchto případech nabízíme možnost svozu Vašeho zařízení, po diagnostice problému Vám náš technik sdělí předpokládanou cenu a časovou náročnost opravy a po Vašem odsouhlasení začne na odstranění problému okamžitě pracovat. V nejbližším možném termínu Vám zařízení doručíme zpět až k Vám domů. Jako další možnost nabízíme službu IT technik na cestě, kdy technik přijede přímo k Vám domů či do kanceláře a na místě problém vyřeší.
Co když nebudu s návrhem řešení souhlasit?
V případě, že nebudete souhlasit s naší nabídkou, nic se neděje. Rozhodnutí zda službu budete chtít využít je pouze na Vás. Základní diagnostiku máte od nás zdarma.
Otázky
a odpovědi
a odpovědi
Kontaktujte nás a poraďte se s profesionály.
Tel.: +420 608 786 910
Hledáte profesionály v oblasti IT služeb?
Neváhejte nás nezávazně kontaktovat, probereme Váš problém a pokusíme se najít rychlé řešení.